Orkar inte!

Har suttit och pluggat sen halv 6 och däremellan ätit, så nu orkar jag inte mer plugg! Får göra resten imorrn!
Tror det blir en ganska lugn dag imorrn. Ska väl plugga lite fysik då vi har nåt förhör på måndag och sen ska jag försöka göra klart SOn!
Har även ett litet test på olika deckartyper på onsdag så kanske pluggar lite på det också!
Märta får vila eftersom vi var och tävlade idag, så det blir väldigt lugn dag imorrn!
Ska gå ner och kolla på filmerna från dagen nu!
/Jennifer
Bild från dagen tagen av min fina vän Hanna<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fotade på tävlingen och har några bilder på dig. Dock är dom inte så bra då jag inte hade hittat någon bra inställning då. Men om du vill kan jag skicka dom iallafall? :)

2013-01-19 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0