Saker ni kanske inte visste om mig...

Tänkte skriva lite om mig själv bara för att jag inte vet vad jag ska blogga om längre!
 
Jag...
  • går in för skolan och vill att det ska gå så bra som möjligt.
  • har ingen aning om vad jag ska blogga om längre!
  • har ganska lätt för mig att lära mig saker.
  • har väldigt höga krav på mig själv.
  • hatar att göra nån ledsen!
  • hatar när man skriver på svarta tavlan (hatar ljudet!)
  • kan bli arg utan anledning ;)
  • saknar att vara liten!
  • saknar alla mina vänner från min gamla skola som jag inte träffar allt för ofta!♥
  • tycker inte om att prata framför många människor.
  • är född den 16 mars 1998 (fyller alltså 15 år i år)
  • är väldigt kort! (endast 154 cm :S)
  • är morgontrött.
  • är väldigt envis och ger inte upp i första taget.
  • är en djurvän (hatar när folk är elaka mot djur!)
  • är väldigt blyg! (Om jag inte känner personerna väl)
  • är en vinnarskalle!
  • är livrädd för att göra bort mig och för att folk inte ska tycka om mig.
  • älskar att köpa nya saker!
  • älskar att tävla!
  • älskar sommaren!♥
  • älskar min underbara familj och mina underbara vänner! (I familjen räknas ju självklart alla våra djur, som t.ex. Märta♥)
/Jennifer
Bjuder på lite bilder! ;)
 

Kommentarer
Postat av: charlotte

bloggtips (som iaf jag skulle tycka vara kul att läsa om):
*Ett inlägg om stallet, hur det ser ut osv
och typ:
*Mål du/ni har med era hästar. kort-långsiktigt

2013-01-29 @ 04:20:08
URL: http://ristiniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0