Söndag nu igen...

Borde nog ta mig upp ur sängen nu med tanke på att jag sak hinna rida och fixa lite innan halv 3, då jag åker på konfaträff.
Usch söndagar är nog den värsta dagen i veckan! Man går liksom bara och väntar på att det ska bli måndag! Hoppas verkligen att nästa vecka går fort! För på lördag är det tävling och jag är så sjukt taggad! Ska verkligen bli super kul!! :D
/Jennifer

Jag vet inte vem det är som har tagit den här bilden och några fler från Borås, men jag hoppas i alla fall att det är okej att jag lägger upp dom! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna svensson

Vi ses nog på Lördag för jag kommer troligtvis och tittar :) <3

2013-01-13 @ 11:12:07
URL: http://hannasvenssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0