tidig helg

Är ju som sagt ledig imorrn så blir lite extra lång helg för min del, underbart! Så imorrn blir det massa förberedelser inför lördagens tävling i Mjölby. Ska ridas, putsas, tvättas, packas osv... måste även plugga för jag fick lite hemuppgifter eftersom alla lektioner gick bort...
 
Kan även passa på att säga att våra klänningar till ridsportgalan har kommit! Jättefina är dom! Dock beställde jag min i XS men trots det var den alldeles för stor i midjan så mamma har fått sy in den lite grann. Men det funkar ju det med!
 
 
Nu blir det kolla på Heartland sen sova, godnatt!
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja det blir ju så mycket i skolan nu med (-.-), åh vad jag längtar till Ridsportgalan!! <3

2013-01-17 @ 23:29:00
URL: http://moachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0