Tråksöndag

Hatar söndagar, det måste vara det tråkigaste som finns! Speciellt söndagen i slutet av lovet... Så imorrn börjar skolan igen, har inte studiedag som många andra har. Börjar dessutom klockan sju imorrn bitti och har ladugårdsdag... inte det roligaste men det funkar, lite bättre än att vara i skolan iaf! Är dock ingen morronmänniska så att börja sju suger ju!
Igår var jag hos Jonas och på kvällen skulle jag till Felicia en sväng och fick då lite improvisoriskt äran att rida hennes D-ponny GG (halvsyster till våra vita)! Felicia var nämligen sjuk och orkade inte rida själv så jag gjorde det åt henne. GG var jättefin o efter det åkte vi hem till Felicia och hade lite myskväll med film osv, kollade på "Mannen som kunde tala med hästar", ganska bra film! Så det blev en kanonkväll med bästa vän och efter det sov jag hos min älskade pojkvän!
 
 
Barbie MsvB i Västervik i somras!
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Tack så hemskt mycket för hjälpe bästa vän! du är så himla snäll, vad skulle jag göra utan dig?! älskar dig!! <3<3

Svar: Såklart att jag hjälper dig bästavän! Var jättekul att rida fina GG! Älskar dig med fina du! <3<3
J Damberg

2013-01-10 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0