Blandade känslor

Hej allihop!! Har varit sjukt dålig med bloggandet här nu ett tag! Men jag har verkligen ingen lust att blogga längre!!
Iallafall så har det varit en dag med blandade känslor! Jossan har nämligen åkt till Holland nu och kommer vara där i fyra veckor!! Saknar henne redan!! Det bra med denna resan är att jag kommer få ta hand om Barbie och "lära känna" henne lite mer ordentligt! Så det ska bli roligt! Men som sagt, det kommer inte vara lika roligt hemma utan dig sis!!<3
Ha det så bra!
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Farmor

Så gulligt du skriver Jennifer,ni är så fina mot varandra,4 veckor går fort vet du...

2013-06-11 @ 11:58:41
Postat av: Farmor

Så gulligt du skriver Jennifer,ni är så fina mot varandra,4 veckor går fort vet du...

Svar: Ja det går ju fort! Bara 19 dagar kvar nu! :D
J Damberg

2013-06-11 @ 11:59:53
Postat av: Jossan

Saknar er där hemma redan!! Men bara 26 dagar kvar sen är jag hemma igen! ;)<3
Ta väl hand om fina bobben! <3<3<3

Svar: Bara 19 dagar kvar! ;) Såklart jag gör, hon mår så bra så din lilla bobbie!!<3<3
J Damberg

2013-06-11 @ 17:32:45
URL: http://jdambergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0