Övralid

Idag hade vi basgruppensdag som det heter. Våran klass var i Övralid och lyssnade på en av guiderna som pratade om Verner von Heidenstam. Började vid halv 9 och slutade vid 1 igen! Var sedan hemma redan vid halv 2!

När jag kom hem red jag Barbie en sväng i skogen och det gick bara bra!
Efter att jag ridit henne red jag även Märta i skogen. När vi kom ut på vägen som vi skulle rida på så blev Märta rädd för något, så hon vägrade gå framåt! Efter att jag försökt att få fram henne ett tag, hoppade jag av och försökte leda henne framåt men det gick inte heller! Hoppade då upp igen och försökte få fram henne, men hon stod som fastfrusen! Hoppade av igen och försökte leda förbi henne det stället hon tyckte var läskigt och då gick hon äntligen förbi! Tror nog att vi stod på det där stället i nästan en halvtimme men sen gick resten av ridturen bra!
/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0