Dagen innan måndag

Imorrn äre måndag ännu en gång, alltid lika kul -.- Ska dessutom ha ladugårdsdag imorrn igen, men nu är det sista gången tror jag! Väldigt skönt. Hoppas på att dom lägger in lite häst på schemat snart igen. Har varit väldigt mycket ko, gris o hund på sistone!
 
Har vart i stan hos min kära pojkvän idag! Gick av hos honom igår efter träningen och sharpman. På tal om träningen så gick den kanon! Väldigt nöjd med min fina ponny <3
Var som sagt hos Jonas igår eftermiddag-kväll och idag innan jag åkte hem vid fyra. Var lite kalas hos honom igår för hans pappas sambo som fyllt år. Så kom lite släktingar till henne o så på besök, trevligt!
Idag har vi inte gjort så mycket, mest haft mysdag framför tv:n o kollat skidor. Duktig svensk på VM:et idag!
 
Ska se ett avsnitt av Heartland nu och sen sova. Godnatt alla!!
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0