Dagen+morgondagen

Stina och Ella var här och red förut idag och efter det red jag Märta. Det blev en uteritt då det fortfarande är fruset i paddocken. Hon var pigg men allt gick bra! 
Just nu håller jag på att ladda upp några av filmerna från förra tävlingen, så dom kommer komma upp så fort dom är klara. 
 
Mamma, jag och Jossan har även hjälpts åt att börja göra tårta eftersom jag fyller år imorrn!
Imorrn kommer vi åka och träna hos Nina och på kvällen kommer några i släkten hit och firar mig, så det blir fullt upp hela dagen!
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis älskade banbarn,lycka till med träningen i dag ses i kväll ,ska bli jätteroligt...

Svar: Tack så mycket farmor!!
J Damberg

2013-03-16 @ 08:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0