Fullt upp!

Hej!
Vet att jag inte bloggade nåt igår men jag hann inte det.
Love och Filippa följde ju med hem och när vi kom hem, kom Milla och red. Så efter det var jag ju självklart med Love och Filippa.

Idag hade vi friluftsdag så vi var i Krassbäck och åkte skidor från halv 10-1. Mamma var snäll och skjutsade upp oss imorse.
Kommer lägga upp lite bilder oså sen lite senare ikväll!
Marie (Matildas mamma) var sedan snäll och skjutsade hem mig så jag var hemma vi halv 2 ungefär.
Var precis ute och gav hästarna hö så nu ska jag själv äta lite innan det blir ut och rida Barbie. Ska även rida Märta sen innan jag måste plugga till SO provet som är imorrn! Så jag kommer ha fullt upp även idag!
Vi hörs!
/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0