Mot Motala!

Igår kväll kom Stina och sov här tills idag. Så jag var lite barnvakt åt henne. Imorse gick vi upp vid halv 8 för att fodra hästarna. Vid 9 kom Ella och då hade jag lektion för dom. Efter det åkte Stina hem och jag åkte på gudstjänst innan jag red Märta. Märta fick ett pass i paddocken och det gick bra. Jag måste gå på 12 gudstjänster för att konfirmera mig så därför måste jag gå på lite sånna nu innan konfirmationen. 
Nu ska vi snart åka till Motala för att fira farmor som fyller år imorrn! Grattis i förskott!!
/Jennifer
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack Jennifer,och tack för den fina blomman.Alltid roligt när ni kommer och hälsar på...

2013-03-30 @ 08:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0