Påsklov

Nu tar jag påsklov! Vart i skolan idag och gjort ett prov, det enda jag gjorrt i skolan idag. Kunde egentligen tagit lov redan igår för idag och imorrn är så kallade igentagnings-dagar. Dessa dagar behöver man endast gå på om man har några rester, vilket jag inte har förutom provet jag missade förra veckan när jag var sjuk. Så har man någon rest får man inte vara ledig, trots att det kändes lite ovärt att åka till skolan för att göra ett ynka prov o sen gå hem igen... Åkte halv åtta imorse och kom hem halv tre... sju timmar av min dag för att göra ett prov, usch! 
Aja nu är jag i alla fall LEDIG!!
 
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Farmor

Så söt du är unge!!!!!

2013-03-29 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0