Prov

Stina kom vid 10 idag och då hjälpte hon mig med mockningen och att fixa höpåsarna.
Efter det red hon ut med Svarten och jag följde med och gick.
När hon åkt hem vid halv 4 ungefär gick jag ut och red Märta. Det blev en skogstur och det gick bara bra!
Red även Barbie eftersom Jossan är sjuk. Hon fick också en skogstur eftersom det inte går att rida i paddocken. Hon var precis som Märta väldigt pigg men allt gick bra!
Ikväll har jag pluggat till Fysik så nu hoppas jag att det går bra imorrn!
/Jennifer

https://cdn1.cdnme.se/3543041/7-3/pic_514a1beeddf2b32e54056213.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Farmor

Du har fullt upp du gumman,lycka till med provet ...

2013-03-21 @ 06:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0