Resultat Grevagården!

Som vanligt är vi lite sega med att skriva resultat! Men här kommer i alla fall resultat från min sida!
 
L:A
1, 2, 3 och 4 gick jättebra! När vi sedan kom till 5 a så blev avståndet lite fel så det blev ett stopp. Efter det stoppet kom vi inte riktigt in i rytmen igen så vi kom lite nära på en del hinder och lite långt ifrån på en del hinder. Men jag tyckte ändå att det gick helt okej!
 
 
L:A+5
På framhoppningen kändes allt så himla bra! Allt gick verkligen super!
När vi väl hoppade banan gick det inte speciellt bra! 1 och 2 gick bra, men när vi kom till 3 a vet jag inte riktigt vad som hände. Avståndet var bra men jag tror att jag inte riktigt mötte upp med benen, så det blev ett hopp rätt upp eller vad man ska säga. Så det hindret rev vi. 4 blev ett jättebra hopp och sen kom vi för nära till 5 så det blev en rivning. 6 och 7 gick bra och sen rev vi 8 för att hoppet blev lite flackt.  
Sista hindret var en kombination som var väldigt kort. Det blev ett ganska långt hopp på 9 a så jag hann inte riktigt räta upp mig innan b hindret kom, så det blev ett stopp där. Red sedan på kombinationen igen och då hoppade hon utan problem. 
 
Var inte riktigt våran dag den dagen, men vi tar nya tag till helgen då det blir tävling Västervik!
/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0