Resultat Västervik

Jossan & Barbie
 
LA (förklass):
0+0 fel och fjärdeplats. Inte så mycket att säga om den rundan, kändes jättebra och hon var fin och pigg! Hade dock tänkt svänga snävare och innanför ett till hinder i omhoppningen men tappade tygeln efter åttan och kunde inte svänga där jag tänkt!! Så blev en plan B där och en lite konstig väg till 9a-b och haha. 
 
 
LA (lagklass):
12 fel. Ett stop och två pet. Kändes jättebra fram tills femman och efter det vart jag irriterad och lät henne inte galoppera på ordentligt. Hon vart lite svajig och fick med sig två bommar. Kan ibland önska att hon skulle vara lite kvickare med sina framben när hon kommer nära. Ibland är hon jättesnabb upp med hovarna men ibland är hon väldigt seg. Kände mig också väldigt trött efter en lång dag inför sista klassen. Speciellt eftersom jag legat sjuk hela veckan. Fick håll på framhoppningen hela tiden (brukar jag aldrig få annars) osv...
Synd att det inte gick så bra för laget eftersom alla gjorde kanonrundor i förklassen. Men men vi kör hårdare nästa gång!!
 
Jennifer & Märta
L:A:
Uteslutna. Allt gick jättebra på framhoppningen och på banan tills vi kom till nummer 7 som var en kombination. Vi kom lite fel och jag satt inte tillbaka och därför släppte jag lite av stödet, så det blev ett stopp. När vi kom andra gången kom vi ännu mer fel så det blev ett till stopp, vilket gjorde så att vi blev uteslutna. Hoppade sedan 2 igen innnan jag gick ut och det gick hur bra som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0