Ridhuset

Igår kom jag hem vid 5 och då gjorde jag klart tyska läxan.
Vid halv 7 gick jag ut oh gjorde i ordning Märta och Barbie, då pappa och jag skulle åka till ridhuset så att jag kunde rida lite ordentligt.
Jag började med att rida Märta och pappa longerade Barbie. När jag ridit en stund bytte vi så att jag red Barbie och pappa longerade Märta.
Båda ridpassen gick bra! Vi kom sedan hem vid 10 och då pluggade jag lite på glosorna som vi har idag.
I eftermiddag kommer Stina och Ella och sen ska jag rida Märta och packa och fixa inför tävlingen!
/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Farmor

ja du lilla Jennifer va duktig du är,bättre lilla syster finns inte, inte lika bra än gång!!!!!

2013-03-22 @ 08:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0