Ridpassen

Red ju både Barbie och Märta när jag kom hem efter Krassbäck. Efter det hjälptes pappa och jag åt att mocka stallet.

Barbie var jättefin! Red först ut en sväng i skogen och sen började jag rida lite i paddocken, men märkte ganska snart att det knappt gick att rida där då det var så isigt! Så jag red lite fram och tillbaka på en skogsväg istället. Det gick jättebra!!

Märta var också fin! Även hon fick en uteritt eftersom underlaget var så dåligt! Hon var så himla pigg! Men roligt tyckte hon att det var i alla fall! Skrittade och travade bara lite i paddocken sen för att hon skulle lugna ner sig lite, så på slutet var hon jättefin!

Bilder från Krassbäck får komma upp imorrn eller så för just nu hinner jag verkligen inte! Måste plugga!
/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0