Torsdag, snart fredag...

Det här med att blogga är jag verkligen väldigt dålig på och det ber jag om ursäkt för! Men nu kommer ett inlägg iallafall! 

Imorgon är det fredag igen! Veckorna går så himla fort numera! Har haft väldigt mycket prov nu på senaste tiden så helgerna uppskattas verkligen! 

Imorgon kväll kommer jag åka in till Motala för att möta upp min saknade vän Hanna <3 Var så sjukt länge sen vi sågs sist så det ska verkligen bli jättekul att få träffa henne igen! Vi åker sen hem till henne och så sover jag där till lördag. På lördag kväll ska jag och Joel se catching fire på bio och efter det åker vi till honom och sover där. Kommer sen åka hem och rida och troligtvis plugga sen på söndagen!
Ha det så bra!
/Jennifer
Bild från när vi var i Göteborg i April<3

Kommentarer
Postat av: Farmor

hej gumman, va glad jag blev när du hade skrivet,rolig helg du har framför dig,det gillar jag,kram och ha det så bra..

2013-11-29 @ 07:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0