Studiebesök

Har ju som sagt inga vanliga lektioner den här veckan vilket är väldigt skönt! Så idag var jag och min klass på studiebesök och efter det åkte jag och Fanny in till stan och åt. Eftersom vi var tvungna att stå och vänta på bussen i spöregnet så var vi skapligt blöta när vi väl klev på bussen kan jag lova! 
När vi kom tillbaka till skolan fick vi planera hur vi ska redovisa studiebesöket på fredag. Slutade sedan runt halv tre och åkte hem och red.
Imorgon slutar jag runt två och även då ska jag hem och rida!
/Jennifer



Kommentarer
Postat av: Farmor

hej Jennifer ,ska ni till Mjölby och tävla på lördag?Jag är så jäkla förkyld ont i halsen,men hoppas jag är bättre då skulle så gärna åka och titta på er..

Svar: Hej! Ja det ska vi! Ja jag hörde det! Du får krya på dig!
J Damberg

2013-10-23 @ 17:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0