Jullovet

Oj oj oj, alldeles för länge sedan som jag bloggade senast. Men här kommer ett inlägg iallafall!

Kan ju börja med att berätta lite om jullovet. Efter Jossans sista tävling så fick ju jag ta över Barbie, så numera har jag två hästar som ska ridas, vilket gör att det är ganska fullt upp i veckorna. Så självklart red jag ju hästarna under jullovet. 

På julafton åkte vi först till Motala och åt frukost och firade jul med släkten på pappas sida och på kvällen åkte vi till våra kusiner och firade jul där.



Den 26 december hade jag och Joel varit tillsammans i hela 6 månader! Älskar dig❤️

Nyår tillbringades här hemma ihop med några kompisar! 

Märta och jag gjorde även våran första start för i år förra helgen. Vi hoppade en L:A (100cm) och det kändes så himla bra förutom att jag klantade mig så att det blev ett litet pet. Så ingen placering men är jättenöjd ändå! 

Nästa helg ska jag och Jossan på ridsportgalan vilket ska bli jätteroligt! Hoppas på att det blir lika bra som förra året! 


Ha det så bra! 
/Jennifer





Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj så mycket fint skrivit,och vad fina kort ,jätteroligt,duktigt!!

2014-01-20 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0